Alla inlägg under juni 2007

Av AMANdA - 18 juni 2007 21:00

HejhejHALLÅ,

det var längelängelängesen jag skrev någonting här.

Varför?

Jag har inte tid!

Varför?

Jo, det ska jag tala om! Tänkte nämligen upprätta en liten summering av mitt liv från den dagen jag skrev här sist till och med dagens datum.


Efter skidresan till Åre fortsatte vår nyfunna familj att träffas och umgås, det ena galna upptåget med linbana, dans kring lyktstolpar, biljakt, diggande av SMK, efter det andra. En familjemedlem tycktes intressant på ett sätt utöver alla andra - vi började ses på tu man hand. Niklas. Vi växte ihop till en fast två (oj det skulle va romantiskt men låter ju bara äckligt! som nån konstruerad siames...) Vi kom på att vi passade bra ihop i alla fall, och sedan den dagen vi blev tillsammans har jag aldrig känt mig tom och ensam.

En utbildad Friskis & Svettis-ledare, det är vad jag är nu! Dock får jag inte leda pass ännu, först måste jag bli dimplomerad! Det sker i höst.. Oh hjälp jag måste göra ett bra jympapass..!

I skolan presterade jag bra det här året, ett litet futtigt VG i Historia och stora skinande MVG i resten, dvs Eng B, Sv B, Ma B, Sh, Idh och alla teaterämnen! Efter detta plugg-år är sommarlovet är välbehövligt, jag sliter och tjänar pengar & idag är det exakt 6 månader tills jag fyller 18 år!

Ovido - Quiz & Flashcards