Alla inlägg under december 2006

Av AMANdA - 31 december 2006 12:30

"Men SNÄLLA SÖTA RARA MANDA, kan inte jag få komma på din nyårsmiddag? Jag lovar att vara snygg; jag kan ha svart kavaj och ett sånt där blått band över bröstet!"CITAT: Viggo, min 8-åriga übersöta lillebror som förgäves försöker få komma på våran barnförbjuda middagsbjudning ikväll, genom att lova att dyka upp i komplett nobelpristagar-outfit.

Av AMANdA - 30 december 2006 22:36

Goderafton i detta Cyberspace.Året lider mot sitt slut, och som alltid har jag komponerat en mängd nyårslöften i mitt stilla sinne, vissa enklare att hålla och vissa svårare. Som att skriva blogg t ex.Det har ju blivit så modernt på senare tid. Och ja, jag hakade på trenden ett tag, men hoppade av. Men vafan, jag vill inte kämpa mot strömmen, jag vill ju också simma i fiskstimmet."Nejmen Ferdinand, ska du inte leka med de andra små (blogg-)kalvarna?"Jo. Det ska jag.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards