Direktlänk till inlägg 30 december 2006

Ladies & Gentlemen - # 1

Av AMANdA - 30 december 2006 22:36

Goderafton i detta Cyberspace.Året lider mot sitt slut, och som alltid har jag komponerat en mängd nyårslöften i mitt stilla sinne, vissa enklare att hålla och vissa svårare. Som att skriva blogg t ex.Det har ju blivit så modernt på senare tid. Och ja, jag hakade på trenden ett tag, men hoppade av. Men vafan, jag vill inte kämpa mot strömmen, jag vill ju också simma i fiskstimmet."Nejmen Ferdinand, ska du inte leka med de andra små (blogg-)kalvarna?"Jo. Det ska jag.

 
 
Ingen bild

Tove - the one and the only

31 december 2006 14:46

Haha, fan va nice att ha dig på blogg igen! Har undrat länge när du ska ge upp med att simma mot strömmen. Och skam den som ger sig och slutar hoppas.
DU skriver shit pommes med extra allt! :)
Gott nytt år! (Är hemma till den 7:e.. ses?)
P&k T

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AMANdA - 10 mars 2010 21:45

Jag har börjat öva min självdisciplin. Självdisciplin kan vara bra att ha om man till exempel ska plugga på högskola, då måste man plugga ibland och inte bara se på youtube-filmer, samma sak om man startar eget företag, då måste man jobba ibland och ...

Av AMANdA - 10 mars 2010 09:41


     Idag är det 10 månader sedan jag somnade på den här mannens säng och låg som en död fisk, omöjlig att få liv i, och mannen fick boka hotell åt oss i Alicante alldeles själv. Jag var trött för att vi hade varit ute och cyklat längs ängar och v...

Av AMANdA - 10 mars 2010 09:35

jag borde gå ut och gå eller ta en löptur i solen men jag har fastnat inne, för min sporify-playlist är så bra att jag inte vill gå härifrån! ...

Av AMANdA - 3 mars 2010 18:46

Idag har jag varit ledig så jag tog en stärkande promenad i solskenet. Snubblade på en liten kinesisk butik med namnet "Vegetarisk livs" i Nyfors (alias Eskilstunas Chinatown) och gick in. Jag var den enda kunden i den lilla butiken så expeditens ful...

Av AMANdA - 2 mars 2010 20:30


  

Ovido - Quiz & Flashcards