Alla inlägg under juli 2009

Av AMANdA - 4 juli 2009 11:15

hemma och chillar i Bro

igårkväll degade jag och Nea i soffan framför tvn med Greys Anatomy säsong 1

det finns ingen i hela världen jag slappar lika bra med!

nu ligger du och sover och jag väntar på att du ska vakna, kollar igenom datorn lite och jag hittade en fin bild på dig, siz!

du ser så lycklig ut över att jag fotar dig ;)

Av AMANdA - 3 juli 2009 22:42

orka blogga när livet och sommaren är som vackrast, men lite uppdatering ges härmed

ändå


jag har semester!

det är helt underbart (att jag inte haft det förut!)

jag får saker gjorda varvat med total slapphet och

jag somnar överallt, på stränder, klippor, i soffor, på tåg och på en bänk vid nybrokajen imorse

men det är helt okej, för jag har tid att sova

och jag har tid att bara vara


hösten närmar sig

men det är lugnt

jag har reserverat lägenhet i E-tuna (förstahandskontrakt!)

och sökt CSN

det ska bli skönt att börja skolan

igen


allt detta lugn samtidigt som jag är

rivande pirrande ilande stickande sjudande

upp över öronen förälskad

det kan inte bli bättre, helt enkelt!

Ovido - Quiz & Flashcards