Alla inlägg under januari 2007

Av AMANdA - 31 januari 2007 23:38

idag hade jag teater hela dagendet var så mysigtoch så roligtoch jag trivs så bravi dansade danserbugg, vals, foxtrot, polka och twistdet var så kuloch så svårtoch jag trivs så brapå eftermiddagen såg vi en teaterföreställningden var så intressantoch så välspeladoch när någon plötsligt klappar en på kindenvad säger man då?

Av AMANdA - 30 januari 2007 20:39

Idag skingrades mina dimmiga tankar om vad 95 står för,95 kronor för resa med SJ till Borlänge, till Göteborg, till Stockholm, till Sundsvall,till Malmö!Rosa, gul & grön, det var väl inte så svårt att lista ut?"Det är ju perfekt!" utbrast Becka på Centralen, "95 spänn till Malmö!"(japp, det är perfekt. Så helgen vecka 18, då kommer vi till Köpenhamn Tove, so be prepared...!)

Av AMANdA - 29 januari 2007 23:33

Idag provjobbade jag igen, gjorde några fel, men vafan, det löste sig. Jag kan 3 fruktkoder utantill!... av typ 200.Eva säger i alla fall att jag är duktig, att jag lär mig snabbt. Hon om någon borde ju ha rätt, hon som jobbat där i 26 år.

Av AMANdA - 28 januari 2007 23:15

Hej Idag köpte jag 6 stycken CD-skivor på Record Hunter för 404:-FATTA, vad billigt i dagens samhälle!och det var nya skivor, från 2006. HÄRLIGT.... jag börjar få så dåligt samvete. dåligt samvete för all musik jag laddar ner,alla låtar som jag stjäler från internet,alla vackra verk jag hänsynslöst delar med andra fildelare. WAKIE WAKIE - jag måste ju stödja de artister jag gillar!

95

Av AMANdA - 27 januari 2007 11:11

95 över hela stan95 i rosa95 i gult &95 i gröntjag blir galen!vad står dom reklamskyltarna för?

Av AMANdA - 26 januari 2007 11:34

You're a Bad-hearted boy trap baby doll, but you'reYou're so damn hot

Av AMANdA - 25 januari 2007 22:30

Idag intervjuade jag mamma.Hon berättade att Morfar, Direktören, var super-moderat.Han HATADE kommunister.Varför?För att han stod med på kommunisternas dödslista.

Av AMANdA - 24 januari 2007 20:45

IDAG VAR DAGEN då jag provjobbade på ICA. Provade på att jobba.Jobbade på prov.& det gick rätt bra. Jag fick jobba med en tant som har 26 års erfarenhet (26 ÅR!!!) av ICA-butiken i Bro. Hon var snäll, sa att jag lärde mig snabbt. Det var klurigt med alla siffror. Alla frukter & grönsaker har en fyrsiffrig kod som man måste kunna för väga dem och få fram priset. Bananer: 4011Apelsiner: 4389Gul Lök: 1666till exempel. + sjukt mycket mer. Det finns 5 sorters äpplen, och hur många sorters lök finns det inte liksom?Och att se skillnad på mandarin & clementin, det är inte så lätt faktiskt..Jag ska provjobba på måndag igen.

Ovido - Quiz & Flashcards