Alla inlägg den 13 januari 2007

Av AMANdA - 13 januari 2007 16:40

takt-provjag stod mitt på golvet i en gympasal 4 kontrollanter hade ögonen på mig8 ögon, totaltoch jag, ett 17 årigt skakande nervvrakjag skulle visa 3 enkla rörelseövningartill 5 olika låtarhitta takten & klara takt-provetmitt hjärta slog i 180jag bet på naglarna fastän jag vet att det är äckligtatt under nageln finns 9 miljoner bakterier menjag var så jävla nervösjag tänkte intebara gjordejag bara gjordetills sista låtendå jag fick hjärnsläpphur fan hittar man takten i en operasång?

Av AMANdA - 13 januari 2007 00:00

När du tystnar och drar upp huvan på jackan, kör ner händerna i fickorna och tittar ned i marken - vad betyder det?När du satt dubbelvikt på bänken på Södra Station på nyårsnatten, jag skrattade för att jag trodde att du skrattade, men jag blev kall inuti när jag märkte att du snyftade - varför var du ledsen?Jag känner mig så jävla dålig, för jag har ingen aning om vad som rör sig i ditt huvud, vad som får dig att bli tyst, vad som får dig ledsen. Det känns som vi glider åt varsitt håll nu. Jag känner igen det här, från hösten i 9:an. Jag vill ringa, men är alltid rädd att störa. jag vill inte låta min feghet förgifta vår vänskap igen

Ovido - Quiz & Flashcards