Alla inlägg den 10 januari 2007

Av AMANdA - 10 januari 2007 19:34

Friskis-pass ikväll, Sussanne diplomerades som ny ledare, grattis, grattisEn F&S-kontrollant-tant var där och inspekterade Sussannes passDet var ett svettigt Medel-pass, men grymt kul, aerobics-inspirerat med medryckande musikJag blev svettig & yr & glad, som vanligtNär passet var slut kom Ledar-Malin fram till mig.Ledar-Malin: "Amanda, förlåt, jag hann inte informera dig, men du blev också iakttagen under passet, du ska göra Takt-prov på lördag kl: 11.15 i Järfälla."(WHAT?! Iakttagen?! Av kontrollant-tanten?! Takt-prov?! PÅ LÖRDAG?!)Jag: "Eh, visst .. !"Jepp. Jag ska göra Takt-prov på lördag, det är intagningsprovet man gör innan man får gå Ledar-utbildning för Friskis & Svettis.Nu på lördag alltså.Herreminskapare - Låt Gud Vara Med Mig.Eller ja, i alla fall min Taktkänsla.

Ovido - Quiz & Flashcards