Alla inlägg den 19 januari 2007

iCA

Av AMANdA - 19 januari 2007 19:05

Gick in på ICA idag, jag skulle ha gått dit förra veckan, men förlåt, jag glömde bort det totalt. Så jag åkte från skolan vid 11, skippade föreställningen IngerIngerInger som jag egentligen jättegärna ville se, läste en recension om den i SvD, verkade intressant. Men vad gör man inte för cash och arbetslivserfarenhet i dagens samhälle, eller rättare sagt; vad gör inte JAG för cash och arbetslivserfarenhet?Jag är omåttligt taggad på att arbeta, men ändå, jag vill inte kräva ett jobb. Det är jobbigt att skriva CV, att skryta om sig själv sådär ... Men jag gick dit i alla fall. Tur att Ronja tjatade på mig igår. Bossen var inte där, han hade tagit ledigt den här veckan, så jag fick prata med en annan kille, glasögon och jättetrevlig. Jag fick skriva upp mitt namn, adress och telefonnummer, sen skrev han upp mig på ett schema, så jag ska få komma och provjobba på onsdag. Jaa, provjobba, så att jag får se var jag ger mig in på, så att de ser om jag är nåt att hänga i julgranen. Men det är jag banne mig. Upp till bevis på onsdag.

Ovido - Quiz & Flashcards