Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av AMANdA - 12 oktober 2009 22:22

Blä. Det är verkligen SJUKT mörkt ute nu. Och kallt. Jag borde gå ut och få inspiration, men istället sitter jag inne och ugglar och försöker stänga ute mörkret. Känns inte lockande alls att gå utanför dörren.


Förresten finns det en mycket coolare blogg än den här, spana in Recycle Design-bloggen, det är vår klassblogg! Inte så fyllig ännu, men det tar sig! Andreas har designat, galet snyggt!

Gissa vem som är först ut att vara "Veckans skribent"?

Jojomen, alldeles riktigt, när frågan kom på tal kände jag 11 blickar riktas mot mig, så jag ryckte lite coolt på axlarna och ba: kan jag väl!

Det är konstigt det där, så fort nåt handlar om att synas eller höras småskrattar mina klasskamrater och nickar menande åt mitt håll. Jaja, det är väl för att jag bara har dammråttorna att prata med här hemma på kvällen när jag går och lägger mig och på morgonen när jag vaknar, som jag blir pratglad och vill underhålla mina kära kamrater när jag äntligen får umgås med levande själar några timmar om dagen.

Nä, så farligt är det inte, jag ska inte klaga. Det är nog bara bra för mig att vara ensam, och när jag tröttnar går jag ned till Friskis och tränar för att få vara bland folk! Och det är ju bra!

Ovido - Quiz & Flashcards