Alla inlägg den 24 februari 2010

Av AMANdA - 24 februari 2010 18:32

Idag har jag varit ute och provat bikinis. Att köpa bikini måste vara det svåraste man kan köpa i klädväg. Det går att köpa en bikini som sitter snyggt när man ligger blixtstilla och solar, inga problem, såna finns det gott om. Men om man vill vända på sig, lägga sig på sidan eller sätta sig upp så är risken stor att en sån bikini hamnar på sniskan. Och ännu värre, om man vill ha en bikini som man kan springa runt med, spela beachvolley i och åka ruschkanor med utan att behöva oroa sig för att tuttarna ska ploppa ut, vad ska man välja då?


Jag provade många snygga axelbandslösa bikiniöverdelar. Mycket snyggt. Om man ska ligga blixtstilla på stranden.


Jag träffade Kajsa från min klass inne på bikinibutiken, hon var också på jakt efter badkläder. Vi stod i varsitt provrum och ojade oss. Det som är snyggt sitter dåligt. Det som sitter bra är inte snyggt. Jag kunde inte bestämma mig, men Kajsa kunde och hon slängde iväg en visdom innan hon gick:

"Välj den som sitter bäst! Det gjorde jag."


Jag har fotat mina tre bikinifinalister, så nu ska jag spendera kvällen med att bestämma vilken jag ska välja...

Ovido - Quiz & Flashcards