Direktlänk till inlägg 30 juni 2008

1 timme Friskis & Svettis utejympa

Av AMANdA - 30 juni 2008 20:45

vi har solen i ögonen

mjölksyra i benen

andan i halsen och

svettpärlor i pannan


don’t stop move your body

hjärtat skenar i takt med musiken

blodet pumpar syre runt runt

dance DANCE now everybody move MOVE

första friskis-passet på 2 veckor och hjälp, vilken abstinens

vilket träningbehov!

törstande muskler skriker efter uttröttning

endorfinerna vaknar och spritter till vid tanken på att få explodera ut i alla kroppens gömmor och vrår

och så blev det!


Nu

0,5 liter vatten

20 minuter lång varm dusch och

1 banan senare är livet så bra det kan bli

och tillfredställelsen obetalbar



Obs! MISSA INTE mitt jympapass den 21 juli kl 19.00 i Hällkana utanför Bro! Det blir grymt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AMANdA - 10 mars 2010 21:45

Jag har börjat öva min självdisciplin. Självdisciplin kan vara bra att ha om man till exempel ska plugga på högskola, då måste man plugga ibland och inte bara se på youtube-filmer, samma sak om man startar eget företag, då måste man jobba ibland och ...

Av AMANdA - 10 mars 2010 09:41


     Idag är det 10 månader sedan jag somnade på den här mannens säng och låg som en död fisk, omöjlig att få liv i, och mannen fick boka hotell åt oss i Alicante alldeles själv. Jag var trött för att vi hade varit ute och cyklat längs ängar och v...

Av AMANdA - 10 mars 2010 09:35

jag borde gå ut och gå eller ta en löptur i solen men jag har fastnat inne, för min sporify-playlist är så bra att jag inte vill gå härifrån! ...

Av AMANdA - 3 mars 2010 18:46

Idag har jag varit ledig så jag tog en stärkande promenad i solskenet. Snubblade på en liten kinesisk butik med namnet "Vegetarisk livs" i Nyfors (alias Eskilstunas Chinatown) och gick in. Jag var den enda kunden i den lilla butiken så expeditens ful...

Av AMANdA - 2 mars 2010 20:30


  

Ovido - Quiz & Flashcards