Alla inlägg den 28 maj 2008

Av AMANdA - 28 maj 2008 22:26

jag går inte ihop med teknikprylar

eller snarare,

de går inte ihop med mig

jag slarvade bort min mobil för ett tag sen och köpte en ny fin skapelse från sonyericsson.

efter 2 veckor började den krångla

i samtal så kopplades min röst bort, jag kunde höra andra men de kunde inte höra mig

okej, tänkte jag, det kan jag leva med, jag behöver inte prata i telefonen, jag kan skicka sms.

1 vecka senare fick displayens färger fnatt och började leva sitt eget liv

okej, tänkte jag, det kan jag leva med, det behöver inte vara rätt färger hela tiden, huvudsaken är att man kan se vad det står.

ytterligare 1 vecka senare började mobilen stänga av sig själv och displayen blev helt mörk.

det är INTE okej, tänkte jag, en mobil med svart display är värdelös, faktiskt. och nu har den dött så till den milda grad att den inte ens går att starta!

jag har fått rota fram en gammal hederlig nokia 3310

den kan man lita på!

det som är jobbigt är att alla nummer som jag precis kämpat för att få tillbaka (efter att jag slarvat bort min förra mobil) nu är borta

så jag får börja om från början...

jävla jävla teknikprylar!

Ovido - Quiz & Flashcards