Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

fredagsförvirring

Av AMANdA - 27 mars 2009 13:41

sluta ge mig råd, jag vill inte höra vad vi ska köpa för att bli lyckliga

jag ska betala tillbaka 5000 kr till staten, skatteåterbetalning

det är lite jobbigt, det är lite jobbigt allt sånt där med pengar


men idag är det fredag och det är snart april och jag är ledig i helgen och solen skiner inte men det snöar inte i alla fall och jag har druckit kaffe på takterassen bland hustaken och jag tyckte mig skymta Karlsson på taket där uppe och jag är trött men på ett mysigt sätt och jag sitter och skriver sommarlägerinbjudan och lyssnar på Anna Järvinen på youtube och jag har lite huvudvärk men jag ska träna idag så det försvinner nog och sen ska nea hjälpa mig att storhandla och sen ska jag till Bonden och dricka öl för det är så man gör när man har ruinerat sig på att förnya sin Sjuk-och olycksfallsförsäkring och för att glömma den där skatteåterbetalningen

 
 
Ingen bild

Morsan Agge

27 mars 2009 14:11

Gå in på compriser.se. Där kan du jämföra olika saker tex försäkringar, för att hålla ned kostnaderna!! Att dricka öl gör värkligen plånboken tjockare;-) Men ok 1-2 kan ibland göra livet lite lättare. Puss

 
Ingen bild

farsan Leifen

27 mars 2009 18:38

Hej,visste inte att du gillar öl. Kram pappa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AMANdA - 10 mars 2010 21:45

Jag har börjat öva min självdisciplin. Självdisciplin kan vara bra att ha om man till exempel ska plugga på högskola, då måste man plugga ibland och inte bara se på youtube-filmer, samma sak om man startar eget företag, då måste man jobba ibland och ...

Av AMANdA - 10 mars 2010 09:41


     Idag är det 10 månader sedan jag somnade på den här mannens säng och låg som en död fisk, omöjlig att få liv i, och mannen fick boka hotell åt oss i Alicante alldeles själv. Jag var trött för att vi hade varit ute och cyklat längs ängar och v...

Av AMANdA - 10 mars 2010 09:35

jag borde gå ut och gå eller ta en löptur i solen men jag har fastnat inne, för min sporify-playlist är så bra att jag inte vill gå härifrån! ...

Av AMANdA - 3 mars 2010 18:46

Idag har jag varit ledig så jag tog en stärkande promenad i solskenet. Snubblade på en liten kinesisk butik med namnet "Vegetarisk livs" i Nyfors (alias Eskilstunas Chinatown) och gick in. Jag var den enda kunden i den lilla butiken så expeditens ful...

Av AMANdA - 2 mars 2010 20:30


  

Ovido - Quiz & Flashcards