Alla inlägg under mars 2009

Av AMANdA - 19 mars 2009 14:27

ibland vill man bara skrika fuck allt och fuck alla rappar Timbuktu och jag är benägen att hålla med

... när blev jag så här negativ?

solen skiner utanför och jag hatar allt

nä, det är fel, jag hatar inte allt

men ingenting är roligt

jag skrattar inte, inte på riktigt

käkarna har glömt hur man gör

igår ringde doktorn från vårdcentralen

"nej det är inget fel på dig, proverna ser mycket bra ut, allt är finfint, ingen vitaminbrist heller, ha det bra hej"

allt är bra, det är inget som är fel

varför känns det så fel då?

varför bultar det och spränger och varför undrar jag hela tiden "vad fan gör jag här", vart jag än är?

jag fattar ingenting och jag har ingen aning om vart jag ska. Eller jo förresten, det vet jag visst. Jag ska gå och köpa en karta som jag ska ha med mig till Vi Ungas monter imorgon på Ung Kultur Dagarna, sen ska jag åka till Tyresö och ha ett möte om framtiden för Vi Unga på Tyresö.

tjipp å hej.

Av AMANdA - 13 mars 2009 14:51

veckorna går så fort

allt rullar på

mars månad, jag förknippar mars med otäcka saker på "m"

mastodont mega monster mycket

det går upp och det går ned

ibland kvittrar jag ibland gråter jag

det är så det är i mars

Ovido - Quiz & Flashcards