Alla inlägg den 19 december 2008

Av AMANdA - 19 december 2008 17:21

Igår fyllde jag 19 år och jag fick finfina vuxen-presenter.

- Mamma gav mig kökets måste nr 1, Rutiga Kokboken. Saken är biff, nu ska även jag lyckas med mat!

- Av Lovisa fick jag nycklar till vår lägenhet i Solna! Crazy! Flytt 1:a februari!

- Emma gav mig något så fint att jag aldrig kommer att glömma det. "Jag kommer och hämtar dig så du kan få din födelsedagspresent" sa hon i telefon imorse och kom och hämtade mig utanför porten. Vi åkte hem till henne, jag blev nedtryckt i en stol framför hennes dator och så tryckte Emma på play. Det var en film. En film med klipp på oss två, från Peace & Love i somras, från Gröna Lund, från Falun, från Sala, från Ace, från Göteborg och från allt som symboliserar den här hösten, bilkörning på krokiga landsvägar, crazy-dans i vardagsrum, cykelturer, tupplurer på intercity-tåg, teoriprovsresultat, virkade mössor, fulsång och indiepop, allt i en härlig mix! Jag blev riktigt rörd, det var så fint, vilket jobb du har gjort Emma! TACK! Tack för den här hösten, jag kommer inte att glömma bort dig, lev livet i Kittelfjäll så kommer jag och hälsar på!


Tack för fina presenter! Det är så skönt att fylla år ibland och bli lite bortskämd :)

Ovido - Quiz & Flashcards