Alla inlägg under februari 2007

Av AMANdA - 12 februari 2007 13:24

Dansarna i 2B, Anna-Karin & David, offentliggjorde idag sitt kärleksförhållande för allmänheten. Jag, Amanda, erbjöd mig att sätta upp ett fotografi med passande text på anslagstavlan för att sprida informationen ytterligare, men paret avböjde artigt förslaget. Detta kan tyckas som ett otacksamt beteende men rikligt hänsynstagande bör vidtas då de unga tu är nyförälskade och endast har ögon för varandra.

Av AMANdA - 11 februari 2007 23:33

Åh - jag spår kommande veckas Artist:MIKA!Han är glad & cool & snygg& låtarna innehåller stråkar & trumpeter & trummor & barnröster & milkshake genom sugrör & han är bara SÅ häftig!(Tack Willy)

Av AMANdA - 10 februari 2007 09:30

HEJ NU SKA JAG GÅ OCH JOBBA I NIO & EN HALV TIMME9 & ½ h

Av AMANdA - 9 februari 2007 13:46

Idag hade vi friluftsdag, så härligt sunt!Promenad runt Sicklasjön, åh villorna är så söta så pittoreska så idylliska nere vid strandkanten.Jag, Ellie & Linn höll i aktiviteterna. Det var stimulerande tävlingsgrenar så som "Bygg en snygg snökrokodil!", "Sjut geléhallon genom näsan!" & "Gör en klatchig dans innehållande en snurr, en spark och en klapp på rumpan!".Det var en jämn match, lag Arvid tog hem segern i finalen med sin brillianta mänskliga staty på temat "Vad gör de andra i Romme just nu?".Bra kämpat klass 2B & tack för en flummig friluftsdag!

pms

Av AMANdA - 8 februari 2007 23:14

Long Daysof Belly Ache

Av AMANdA - 7 februari 2007 19:05

Det är så mycket just nu, känns det som. Så mycket som bara måste göras och tas tag i. Visst, jag hatar att ha tråkigt och älskar att ha någonting att göra - HELA TIDEN - men det är så mycket just nu. SÅ mycket, JUST NU. Mest i skolan. Jaja jag vet att man ska vara nöjd för vet du vad? en björntjänst gör ju ingen gla' men jag har varken gjort klart mina inlärningsmål eller svenska-häftet med argumentationsövningar, och jag vet att jag borde plugga linjeekvationer och koordinatsystem och grammatik på engelska. Men jag paaaallaaar iiinteeee... känns det som. Ibland. Men fan varför sitter jag här och klagar?! Jag vet att jag klarar det, jag är grym, lämnar alltid in allting i tid och får så gott som vg & mvg på allt jag gör, jag misslyckas ju aldrig!-- just därför, GISSA EN GÅNG om mitt alter-ego fick sig en törn när jag fick ett meddelande om att jag inte uppnått målen i Matte B.

Av AMANdA - 6 februari 2007 22:32

idag har jag klippt mig eller ok, det var inte JAG som klippte mig(tack & lov)utan annikajag är fett nöjdnu är det upprensat i skatboetjag brukar säga att det tillhör en konstnäratt ha ovårdat hårmen faan vad skönt det är när det är nyklippt& fräshtoch snyggt!jag färgade ett mörkbrunt stråk under luggennästan svart ochresten av håret är uppklipptlite ... rockigt typ

Av AMANdA - 5 februari 2007 20:34

Imorse, på väg till skolan, upptäckte jag en stor rondellhund i mitten av rondellen utanför Fryshuset. Den var vit med en svart fläck på ryggen. Såg snäll ut. Visst, det är lite gammalt att snacka om rondellhundar nu, liite för mycket vinter '06, men jag tycker att dom är så söta! Det är så kul, vem som helst kan skapa en hund och ställa ut i en rondell. Gammal som ung, barn, advokater, tanter eller busschafförer. Rondellhundarna sprider sig över Sverige, och varje gång jag upptäcker en ny blir jag glad.Glad, en värme genom hela kroppen. De är gjorda i olika material, min klasskompis Johanna gjorde en i gips. I Jakobsberg såg jag en stor rondelltax som var gjord av en lång trästock. Kreativiteten lever& gatukonsten frodas.Jag blir så glad.

Ovido - Quiz & Flashcards