Alla inlägg under februari 2007

Av AMANdA - 4 februari 2007 19:00

seriöst, jag suger på allt som har med bollkontroll att göra. kände mig så vilsen på plan idag, kände Jens blick i nacken när jag failade ännu en serv, missade ett upplägg eller duckade för en smash. på liv & döddet blir liksom inte så roligt då..tack och lov fanns det en annan tjej i laget, visserligen med GRYM bollkänsla - men med lika mycket empati och förståelse i kroppen som en hel kår av sjuksystrar.NEA: min kära syster.Jag: Fan, jag är så dålig! Nea: Men Manda,du behövs inte på plan för att du spelar bra, utan för att du får alla andra att spela bra.

Av AMANdA - 3 februari 2007 22:24

Jag är så jävla besviken på hela jävla svenska folket!Melodifestivalkarusellen drog igång ikväll, första delfinalen i Jönköping. Det fanns 1 bidrag som var bra,1 bidrag som stack ut:Andreas Ljungstedt, forna Alcazar-medlem,svängig gaydisco-låt, snygg outfit, gnistrande charm och klockren koreografi. Men det räckte tydligen inte. För han är inte lika folkkär som Anna Book, OKEJ - jag förstår det.Men att Elin Lanto gick vidare, det har jag svårt att acceptera! Enda någorlunda lockande anledningen att rösta på henne jag hittar är hennes svarta strumpeband...och om det är anledningen till att hon gick vidare igårkväll, är inte det lite väl lågt, Sverige ?!

Av AMANdA - 2 februari 2007 23:54

.... jag är anställd!ICA is the shit & jag har extrajobb!

Av AMANdA - 1 februari 2007 23:46

torsdag: sitta barnvaktdet var lugnt och skönt ända tills...AAAAAAAAAAAAAAHH PAPPA PAPPA PAPPA !!stackars gallskrikande barnjag kutade upp för trappanin i barnkammarenfram till spjälsängenett gallskrikande barnvad gör man?hämtar nappflaska, sjunger Blinka Lilla Stjärnastackars gallskrikande barnsom har mig som barnvaktsjunger Blinka Lilla Stjärnatills han lugnar siglägger sig nedoch somnarPUH. vilken pärs

Ovido - Quiz & Flashcards