Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

F&S Upplands-Bro, hottest news

Av AMANdA - 4 februari 2009 22:08

Det växer så det knakar i Friskis & Svettis Upplands-Bro! Människor vallfärdar till gympasalarna, svettas och stånkar i massor, de små salarna blir knökfulla nästintill bristningsgränsen. Det är SÅ KUL!

Jag har inte jympat i Bro på nästan 3 veckor, men ikväll var jag tillbaka. Jag har hört rykten om ökningen, men att se det med egna ögon blev en chock!

Massa nya ansikten som jag aldrig har sett förr, och framförallt en ny kropp som jag aldrig sett förr... Plötsligt så var han bara där, ca tre meter ifrån mig, en lång, muskulös, mörkhårig man i svart whife beater-linne, ca 22 år och helt sjukt snygg. Vem är denna mystiska man?! Jag har aldrig någonsin sett honom förut!!

Fan alltså egentligen, ska det börja hänga massa snygga mystiska 22-åringar på jympapassen i Bro nu? Bro som är så litet och alla är så sunkiga, när jag tränar där så vill jag slippa vara flashig utan bara glida ned till sporthallen i en ruffig tischa, slänga lite med armarna och sen gå hem och äta glass i tv-soffan. Nu förbannade jag att jag tagit en superoversizad hålig sunk-tshirt med färgfläckar på istället för ett tajt hippt träningslinne, och för att gottgöra den fula outfiten gjorde jag alla armhävningar på tårna istället för på knäna, och alla sit-ups i en svårare och jobbigare variant än vad ledaren gjorde. Fyfan, nu känner jag träningsverken komma krypande... och allt är den mystiska mannens fel!

 
 
Ingen bild

Morsan Agge

5 februari 2009 12:53

Tack för den!! Alla Bro-bor SUNKIGA? Avspända tycker jag är bättre ord!

 
Ingen bild

emilie

5 februari 2009 13:03

haha jag reagerade på att du skrev 22-års åldern istället för 20-års åldern... har man passerat någon slags magisk gräns nu när man har passerat 22?;)

 
Ingen bild

tove

6 februari 2009 14:14

hihi, man blir nastan glad for att inte langre betraktas som bro-bo med tanke pa din uppfattning av den gruppen..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AMANdA - 10 mars 2010 21:45

Jag har börjat öva min självdisciplin. Självdisciplin kan vara bra att ha om man till exempel ska plugga på högskola, då måste man plugga ibland och inte bara se på youtube-filmer, samma sak om man startar eget företag, då måste man jobba ibland och ...

Av AMANdA - 10 mars 2010 09:41


     Idag är det 10 månader sedan jag somnade på den här mannens säng och låg som en död fisk, omöjlig att få liv i, och mannen fick boka hotell åt oss i Alicante alldeles själv. Jag var trött för att vi hade varit ute och cyklat längs ängar och v...

Av AMANdA - 10 mars 2010 09:35

jag borde gå ut och gå eller ta en löptur i solen men jag har fastnat inne, för min sporify-playlist är så bra att jag inte vill gå härifrån! ...

Av AMANdA - 3 mars 2010 18:46

Idag har jag varit ledig så jag tog en stärkande promenad i solskenet. Snubblade på en liten kinesisk butik med namnet "Vegetarisk livs" i Nyfors (alias Eskilstunas Chinatown) och gick in. Jag var den enda kunden i den lilla butiken så expeditens ful...

Av AMANdA - 2 mars 2010 20:30


  

Ovido - Quiz & Flashcards