Direktlänk till inlägg 23 april 2009

god stämning, goda arbetskamrater

Av AMANdA - 23 april 2009 12:08

Det har verkligen hänt något, den här veckan har varit en vändpunkt.

Jag går till jobbet och trivs, jag känner mig viktig.

Och alla på kontoret är så fina.

Igår var det regionstämma för SV Stockholm-Uppsala. Det var kort om tid, alla hjälptes åt att rigga och det blev ett bra arrangemang.


peter ger mig en lång kram, jag kramar madde, gabriel ringer och kollar att jag kom på tunnelbanan ordentligt, jag smsar med linus hela vägen hem, maria frågar hur jag mår med ögon som bryr sig, christer skämtar, kerstin, helena och barbro finns där som snälla trygga - de har varit med om det mesta, det är ingen fara på taket och allt ordnar sig till slut, modou är pepp på att sätta sig in och få info om Vi Unga inom kort "en lång lunch ska vi ta, en riktigt lång jävel" säger han och flinet sträcker sig från öra till öra


Det har verkligen hänt något. Och jag gillar det.

 
 
Ingen bild

emilie

23 april 2009 14:28

fan vad härligt! men jag förstår att dom tycker att du är viktig... du är viktig, för så många. puuuuss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AMANdA - 10 mars 2010 21:45

Jag har börjat öva min självdisciplin. Självdisciplin kan vara bra att ha om man till exempel ska plugga på högskola, då måste man plugga ibland och inte bara se på youtube-filmer, samma sak om man startar eget företag, då måste man jobba ibland och ...

Av AMANdA - 10 mars 2010 09:41


     Idag är det 10 månader sedan jag somnade på den här mannens säng och låg som en död fisk, omöjlig att få liv i, och mannen fick boka hotell åt oss i Alicante alldeles själv. Jag var trött för att vi hade varit ute och cyklat längs ängar och v...

Av AMANdA - 10 mars 2010 09:35

jag borde gå ut och gå eller ta en löptur i solen men jag har fastnat inne, för min sporify-playlist är så bra att jag inte vill gå härifrån! ...

Av AMANdA - 3 mars 2010 18:46

Idag har jag varit ledig så jag tog en stärkande promenad i solskenet. Snubblade på en liten kinesisk butik med namnet "Vegetarisk livs" i Nyfors (alias Eskilstunas Chinatown) och gick in. Jag var den enda kunden i den lilla butiken så expeditens ful...

Av AMANdA - 2 mars 2010 20:30


  

Ovido - Quiz & Flashcards