Alla inlägg den 23 april 2009

Av AMANdA - 23 april 2009 12:08

Det har verkligen hänt något, den här veckan har varit en vändpunkt.

Jag går till jobbet och trivs, jag känner mig viktig.

Och alla på kontoret är så fina.

Igår var det regionstämma för SV Stockholm-Uppsala. Det var kort om tid, alla hjälptes åt att rigga och det blev ett bra arrangemang.


peter ger mig en lång kram, jag kramar madde, gabriel ringer och kollar att jag kom på tunnelbanan ordentligt, jag smsar med linus hela vägen hem, maria frågar hur jag mår med ögon som bryr sig, christer skämtar, kerstin, helena och barbro finns där som snälla trygga - de har varit med om det mesta, det är ingen fara på taket och allt ordnar sig till slut, modou är pepp på att sätta sig in och få info om Vi Unga inom kort "en lång lunch ska vi ta, en riktigt lång jävel" säger han och flinet sträcker sig från öra till öra


Det har verkligen hänt något. Och jag gillar det.

Ovido - Quiz & Flashcards