Alla inlägg den 19 september 2009

Av AMANdA - 19 september 2009 11:48

drog med SJ ned till GBG igårkväll,

nu är jag här med becka och johanna för att hälsa på beckas boy som är go å gla'!

igårkväll fick jag känna mig lite glassig, gled in utan att legga på ett 23-ställe

jag stod och funderade på vilken öl jag skulle välja, och frågade varifrån de kom (för att välja en sort som är producerad i ett land som inte har dåligt med vatten, jag vet, jag börjar bli lite nördig...)

"Tjeckien, Irland, Holland. Vinet är från Sverige, och jag är från Turkiet" log bartendern,

jag valde vinet, och bartendern nickade åt mig "den där bjuder jag på". Soft! Tänk att han kan känna igen en fattig student sådär ;)


Nu har jag precis vaknat och surfar runt lite för att bestämma mig för vad jag ska lägga min kyrkovalsröst på (röstsedeln är nedpackad)

för jag ska rösta idag!

senare idag ska vi nog gå till feskekyrkan, för är man i göte-la-borg ska man banne mäj lukta fesk!

tjipp å hej!

Ovido - Quiz & Flashcards