Alla inlägg den 24 november 2008

Av AMANdA - 24 november 2008 17:00

jag har haft en hektisk period, därför har jag kommit av mig i skrivandet här i bloggen,

men nu börjar det bli lite lugnare, jag tar det lite lugnare.

det snöar mängder utanför fönstret, imorse på väg till jobbet trodde jag att jag kommit fel, tänkte shit har jag tagit tunnelbanan till nordpolen eller? och blev dyblöt av all snö som blåste på mig

men samtidigt är det charmigt, tycker jag

1 månad kvar till julafton, då är det klart att det ska vara snö så man får lite julstämning!


jag är glad idag. på något sätt känns allt lugnt och bra.

jag jobbar på, vet inte riktigt vad jag ska göra, (det har jag lite ångest över - att jag hela tiden frågar efter uppgifter för jag vet inte vad jag ska dra igång på egen hand..) men jag trivs ändå

i helgen åker jag till Göteborg på utbildning för utbildare, typ lära sig prata inför en grupp, det känns kul att få lära sig något nytt!

nu ska jag ut i rusket, hem från jobbet och leda dubbelpass på Friskis, först bas, sedan medel

rejäl träning det ;)


Ovido - Quiz & Flashcards