Alla inlägg den 30 november 2008

Av AMANdA - 30 november 2008 23:38

nyligen hemkommen från en helg i GBG, nu är jag pepp,

fett pepp på livet!

utbildningen var bredare, djupare, roligare, galnare, mysigare och tusen gånger bättre på alla sätt än förväntat

nu kan jag hålla en ledarutbildning, och det ska jag göra med besked!

Vi Unga-gänget var blandat och skönt

(vissa var så bra att jag bara måste få göra reklam!) 

det fanns en Sarah Thorén som är en av Sveriges bästa skejtare! (rösta på Sarah på http://www.svenskaskateboardgalan.com/nominerade.php, det har jag gjort!), det fanns en glad Kattis som rappar och bloggar om hundmode (jag kommer inte ihåg adressen, men den kommer upp snart..!), det fanns pratglada indiepopkillar (jag knarkar Alfreds hem's 3 låtar, lyssna själv på http://www.myspace.com/alfredshem),

och så fanns miljontas bra åsikter

suveräna diskussioner

och god mat!


jag är inspirerad upp till tänderna och vet inte var jag ska ta vägen för jag vill bara få utlopp för allt nytt som kliar i fingrarna!

det finns så många nya projekt på min agenda:

- jag vill börja skejta på tjejskejten på Frysen

- jag vill planera & hålla världens bästa styrelseutbildning i Uppsala

- jag vill börja med scenografi-arbetet till teater RANI's nästa uppsättning

- jag vill gå Arrangörsutbildning hos Vi Unga

- jag vill utveckla Tretton & tretti, styra upp fler syjuntor och projektet "hela Plattan stickar"

- jag vill fortsätta leva med inställningen att ingenting är omöjligt!

Ovido - Quiz & Flashcards