Alla inlägg den 22 juli 2008

Av AMANdA - 22 juli 2008 15:55

Högsommar och hög tid att konstruera ett nytt jympapass inför hösten!

Ht 08 ska jag stå mitt på golvet i Sporthallen; solbränd, sund och snygg i nytt vitt Friskis-linne, med ett gnistrande leende hälsa alla motionärer välkomna tillbaka efter sommaren och med glimten i ögat peppa dem till att komma i form igen och studsa bort de extra kilon som lata semesterdagar åstadkommit. Jag ska vara fräsch och frisk och leda ett felfritt, roligt och stimulerande pass, energin är ohejdbar, rörelseglädjen strålar ut i rummet tillsammans med svett och skratt och jag tar i lite till med armar blänkande av svett, biceps av stål vars konturer syns tydligt vid varje armhävning och alla suktar efter att själva få just sådana armar. Jag tar i för kung och fosterland och alla hakar på; i en sista högintensiv adrenalinstinn kraftansträngning får vi taket att lyfta sig ovanför oss!

Ovido - Quiz & Flashcards