Direktlänk till inlägg 23 september 2009

Amanda Dahllöf has tagged you in 47892833 photos

Av AMANdA - 23 september 2009 19:00

MIN NYA DIGITALKAMERA HAR ANLÄNT!

MED DEN SKA JAG DOKUMENTERA MERA.

WITH CANON I CAN, HOPPAS JAG.

PUSS!

 
 
Lovisa

Lovisa

24 september 2009 17:50

om jag var rik som ett troll och hade massor av tid och ork så skulle jag lätt hälsa på det oftare än oftast. fint att du kom på begravningen Amanda.

http://diariosinsecretos.blogg.se

 
Ingen bild

tove

25 september 2009 10:03

Men vad hände med shoppingförbudet?

 
Ingen bild

AMANdA, bloggens ägare

25 september 2009 18:48

Vad söt du är Lovisa :)
Rika som troll kommer vi nog aldrig att bli, vi är inte tillräckligt tråkiga för det :p
Jag kommer till Lund! När vet jag inte ännu, men inom överskådlig framtid. Ja, begravningen var så fin, jag är glad att jag kom dit. Lev livet :)

 
Ingen bild

AMANdA, bloggens ägare

25 september 2009 18:50

Tove, shoppingförbudet gäller inte prylar, utan kläder! Så jag köpte en bra kamera, och det är jag glad över ;) men kläder har jag inte köpt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AMANdA - 10 mars 2010 21:45

Jag har börjat öva min självdisciplin. Självdisciplin kan vara bra att ha om man till exempel ska plugga på högskola, då måste man plugga ibland och inte bara se på youtube-filmer, samma sak om man startar eget företag, då måste man jobba ibland och ...

Av AMANdA - 10 mars 2010 09:41


     Idag är det 10 månader sedan jag somnade på den här mannens säng och låg som en död fisk, omöjlig att få liv i, och mannen fick boka hotell åt oss i Alicante alldeles själv. Jag var trött för att vi hade varit ute och cyklat längs ängar och v...

Av AMANdA - 10 mars 2010 09:35

jag borde gå ut och gå eller ta en löptur i solen men jag har fastnat inne, för min sporify-playlist är så bra att jag inte vill gå härifrån! ...

Av AMANdA - 3 mars 2010 18:46

Idag har jag varit ledig så jag tog en stärkande promenad i solskenet. Snubblade på en liten kinesisk butik med namnet "Vegetarisk livs" i Nyfors (alias Eskilstunas Chinatown) och gick in. Jag var den enda kunden i den lilla butiken så expeditens ful...

Av AMANdA - 2 mars 2010 20:30


  

Ovido - Quiz & Flashcards