Direktlänk till inlägg 23 juli 2008

inga söta rumpor i sikte

Av AMANdA - 23 juli 2008 22:39

SITUATION: Låttips från motionär till mitt nya jympapass.

LÅTTIPSET I FRÅGA: Sweetest ass in the world (har du inte hört den, lyssna på en radio nära dig och jag garanterar att du hör den inom 15 min. Den spelas bara lite för ofta).

NU MÅSTE JAG FÅ KLARGÖRA EN SAK: Anledningen till att jag valt att vara Friskisledare är att jag får välja helt fritt den musik jag själv gillar och som jag själv vill träna till. Sweetest ass in the world är en av de mest usla låtar jag hört på länge, och jag svär vid att den aldrig kommer förekomma i mitt pass någonsin. Sorry, ditt låttips avslås.

 
 
Ingen bild

empanrumpan

27 juli 2008 18:14

Tur för dig att jag är en söt rumpa och du får se mig på torsdag när vi ska RIDAAAAAA! WOOOHOO!!

 
Ingen bild

AMANdA, bloggens ägare

27 juli 2008 19:25

YEAH! Då ska du få visa vad du lärt dig i Dalarna, empan!

 
Ingen bild

em

27 juli 2008 21:47

öööh alltså, jag har inte ridigt på flera år..skulle bli glad om jag kom upp på hästen i fråga haha!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AMANdA - 10 mars 2010 21:45

Jag har börjat öva min självdisciplin. Självdisciplin kan vara bra att ha om man till exempel ska plugga på högskola, då måste man plugga ibland och inte bara se på youtube-filmer, samma sak om man startar eget företag, då måste man jobba ibland och ...

Av AMANdA - 10 mars 2010 09:41


     Idag är det 10 månader sedan jag somnade på den här mannens säng och låg som en död fisk, omöjlig att få liv i, och mannen fick boka hotell åt oss i Alicante alldeles själv. Jag var trött för att vi hade varit ute och cyklat längs ängar och v...

Av AMANdA - 10 mars 2010 09:35

jag borde gå ut och gå eller ta en löptur i solen men jag har fastnat inne, för min sporify-playlist är så bra att jag inte vill gå härifrån! ...

Av AMANdA - 3 mars 2010 18:46

Idag har jag varit ledig så jag tog en stärkande promenad i solskenet. Snubblade på en liten kinesisk butik med namnet "Vegetarisk livs" i Nyfors (alias Eskilstunas Chinatown) och gick in. Jag var den enda kunden i den lilla butiken så expeditens ful...

Av AMANdA - 2 mars 2010 20:30


  

Ovido - Quiz & Flashcards