Alla inlägg under november 2008

Av AMANdA - 3 november 2008 11:25

Nejdå nejdå, jag har inte gått upp i rök, jag har bara extremt mycket att göra!

förutom just precis nu.

jag sitter på mitt kontor

ja, jag har gått och blivit så vuxen på hela denna 8-dagars-period utan blogg-uppdateringar att jag utrustat mig med kontor

och bärbar dator, och egna nycklar och så småningom ett alldeles eget passér-kort

och så sitter jag här med alla dessa prylar och vet inte vad jag ska göra

jag valde Vi Unga & SV, nu är jag anställd på heltid fram till och med 31 maj,

men jag har inte fått något uppdrag ännu direkt så jag känner mig lite onyttig; jag sitter och viftar på tårna och hoppas att någon ska komma in till mig och prata

jag hade ett samtal jag visste att jag behövde ringa, till förbundssekreteraren för att anmäla mig till personalkonferensen nästa vecka och för att boka ett möte. det har jag gjort.

jag har lyckats logga in på min nya mejladress och svarat på ett mejl angående julbord. det har jag gjort.

jag har druckit en kopp orientalisk kanel-te.

och... det var nog allt. på 2,5 timmar.....

Ovido - Quiz & Flashcards