Alla inlägg den 10 januari 2009

Av AMANdA - 10 januari 2009 22:28

Avstamp för år 2009 hos Friskis & Svettis Upplands-Bro!

Jag och Mona anordnade funkisdag idag, en heldag för alla funktionärer; ledare och värdar, i föreningen. Jympa, bastu, info, lek och middag stod på programmet, mycket mycket lyckat!


Som friskis-ledare ska man vara hurtig och vältränad. Jag är inte det, i alla fall inte just nu (som tur var det inte bara jag som flåsade för mycket på jympan). Jag har bara såsat runt hemma utan att träna i 3 veckor, och känner verkligen för en nystart, nu vill jag kicka igång inför beach 09 ordentligt! Så jag gick in på Friskis hemsida för att spana in morgondagens schema och vad möts jag av? Jo, Antons glada nuna dyker upp på skärmen! Fullt i sjå med koordinera sin gängliga kropp i rätt rörelser samtidigt som han avfyrar ett finurligt leende mot kameran, bra jobbat Blomman!

Ovido - Quiz & Flashcards