Alla inlägg den 12 januari 2009

Av AMANdA - 12 januari 2009 21:59

yes, nytt år!

det genomsyrar allt!


2008 hade tema Fest, Frihet & Förvirring, med studentskivor stup i kvarten, svindlande förändringar när skolan slutade och lite vilsenhet och många "vad ska du göra i höst?"-förfrågningar.


Men 2009, visst låter det fräscht?

Jag tror att 2009 blir Framtidens år. Det är dags att tänka lite längre än att bara sukta efter kommande helg. Det är dags att lägga upp någon slags plan... Och det har jag gjort!


Detta blir våren 2009:

- jobb nu som verksamhetsutvecklare hos SV och Vi Unga t o m 31 maj

- plugga Företagsekonomi A på Komvux (jag börjar imorgon! Och jag är jättetaggad på att börja plugga faktiskt, det suger tag i mig av nyfikenhet varje gång jag tänker på att få hugga tag i ekvationer och läsuppgifter! skumt, men sant!)

- scenograf & kostymör för teater RANI´s nästkommande pjäs (allt är hemligt än så länge...)

- jympaledare på Friskis & Svettis Upplands-Bro varannan måndag

- utbildare hos Vi Unga

- en liten roll i Kanin Kanin med Tisdagsteatern

- flyttar till Näckrosen i Solna med Lovisa (from 1 feb!)

- gå på kroki och lära mig teckna (och göra arbetsprover som behövs vid ansökan till folkhögskola i höst)!

- träna, sova, undvika att äta onödigt socker och våga säga nej.


..... alltså en fullspäckad vår!

Ovido - Quiz & Flashcards