Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av AMANdA - 1 oktober 2008 17:55

Idag är en lycklig dag!

Jag har kört halkbana, det knep lätt en plats på Bäst-i-livet Topp10-listan! Nu önskar jag att det ska bli halt väglag, så jag får styla med mina halkbane-skills; jag vet precis hur jag ska väja för en lastbil på landsväg, hur jag svänger undan för ett pensionärspar vid ett glashalt övergångsställe och hur jag ska tackla en slirig kurva.

Och så ringde mamma och berättade att Länsstyrelsen äntligen har gett henne och pappa handledartillstånd, så nu slipper jag bara köra runt ute på vischan och gömma mig för polisen. Jag får köra var jag vill! Nu ska vi ut och åka, kära päron!

Ni kan vara lugna, idag gav Andreas mig mycket beröm, han sa att det äntligen har släppt för mig. "Nu har poletten trillat ned!" utbrast han och log. Han log! Den bekymrade rynkan i hans panna var utslätad och jag tänkte äntligen, äntligen gör jag honom nöjd.

Det här ska nog gå vägen, trots allt.

Ovido - Quiz & Flashcards