Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av AMANdA - 16 oktober 2008 21:00

Läser Emmas blogg, hennes senaste inlägg handlar om att hon aldrig säger nej, hon bangar inte. Det stämmer bra det, det är Emma i ett nötskal, hon är alltid pepp på vad som än händer - hon bangar aldrig!

Jag brukar också vara pepp,

men nu har jag bangat hela veckan.

Och det har varit så galet skönt.

Jag har inte hittat på någon aktivitet.

Jag har inte umgåtts med någon utanför min familj.

Jag har inte tränat en enda gång.

... och jag har inte ens dåligt samvete!

Det hände något i måndags, när jag fick mitt utbrott. Det var som att det utlöste en ström av frid inom mig. Som en stor, genomskinlig sköld träddes över mig och nu kan varken stress eller press kan nå mig. Jag är lugn.

Och börjar bli riktigt taggad på att hitta på nåt kul i helgen!

Ovido - Quiz & Flashcards