Alla inlägg den 4 mars 2008

Av AMANdA - 4 mars 2008 21:58

asså jag ORKAR inte!

jag har den värsta prestationsångesten jag haft på flera månader, jag är inte förmögen till nånting, jag planerar duktigt in tid då jag ska plugga i kalendern, tid som jag bara sitter av/ vankar av och an/ biter sönder naglarna och sliter mitt hår. jag gör ingenting, jag kan inte koncentrera mig, och det stressar mig till den grad att jag nu haft migrän och feber i 2 dygn! Att vara hemma och sjuk är inte särskilt lugnande, jag missar massa reptid i skolan, reptid som jag behöver, eftersom det varit ett lov då jag latat mig och semestrat i Åre - alltså inte repat några repliker alls, jag kan inte alla mina repliker ännu, jag borde ha kunnat de som ett rinnande vatten vid det här laget, men nej. Jag måste ta tag i det, jag måste ta tag i projektarbetet, jag måste ta tag i uppsatsen men allt bara glider ifrån mig. jag fattar inte vad som händer, jag är helt off i skolan och nu dunkar huvudet så att det nästan sprängs.. fan.

Ovido - Quiz & Flashcards