Alla inlägg den 16 mars 2008

Av AMANdA - 16 mars 2008 23:01

snackade med Lina på msn, hon är allt en liten solstråle

alltid pigg och positiv!

vi lovade varandra i januari att utesluta alla sorters sötsaker under ett helt år, både glass och godis och kakor och bullar

på kul, se hur långt vi klarade det

lina klarar det galant, trots att hon är i england och bor hos en främmande familj i en främmande miljö i ett främmande land

men jag.... jag har syndat. både en och två och typ hundra tusen miljarders gånger

men nu ska det bli bättring!

IMORGON börjar mitt nya liv; inga sötsaker mer!

jag vet att jag klarar det lätt, i höstas var jag sockerfri i 3 månader (!)

det gäller bara att bestämma sig

och jag har bestämt mig!

Nu är jag tillbaka på banan igen, Lina!

Ovido - Quiz & Flashcards