Alla inlägg den 18 mars 2008

Av AMANdA - 18 mars 2008 08:56

den här veckan är min kära familj + becka & beckas kära familj i Sälen och åker skidor

2 kära familjer; alla utom jag

som istället är hemma för att gå i skolan

jag bor ensam hemma och jag njuter varenda sekund, faktiskt

jag bestämmer själv, jag gör vad jag vill, äter när jag vill, sover när jag vill

ingen som tjatar om att jag ska diska (när jag bor själv diskar jag ändå, utan att nån behöver tjata)

inga lappar från mamma som ligger på köksbordet där det står

"hej amanda! idag ska du

1) städa ditt rum

2) städa vardagsrummet

3) städa resten av lägenheten

4) laga middag till ikväll

5) diska efter middagen

6) vattna blommorna

7) blablablablala......."  osv.

inget bråk på mornarna, bara jag, vattenkokaren och radion i stilla harmoni

det är så skönt

kära familj, åk gärna bort lite oftare så jag får bo själv

eller

det kanske är dags för mig att flytta snart?


Ovido - Quiz & Flashcards