Direktlänk till inlägg 30 januari 2009

ny & fräsch bloggstyle

Av AMANdA - 30 januari 2009 18:46

"Snart är det februari!" var det någon som utbrast i min närhet (jag kommer inte ihåg vem) och jag hörde mig själv svara:

"Ja, tack som fan för att den här jävla månaden snart är slut"'.


Våren är på väg! Jag kämpar på och blir bättre på att tänka snälla tankar om mig själv varje dag, jag slår ett slag för livet för nu får det vara slut på de här depperierna! Därför lite vårkänsla på bloggen också, som denna vår 2009 går i gröna toner med spirande blad och kittlande stänk av nypirrig förälskelse i orange. En vår med förnyelse, med liv och med kärlek.


 
 
Ingen bild

emilie

30 januari 2009 20:02

Jag skulle vilja ta åt mig äran för den kommentaren:) och mycket bra svar. nu kan det bara bli bättre! fett fräsch design, den påminner lite om knark. i like.

 
Ingen bild

AMANdA, bloggens ägare

31 januari 2009 08:34

JAA! ÅH, tack, det var ju du som sa det emilie! yes, vad skönt, jag satt och tänkte aslänge och ba "men gud, vem var det?!" och det är så irriterande när man inte kommer på det! Men nu vet jag :)
yeah, mamma sa också att hon fick knark-känslor av bloggen ;)
lite softare, lite bättre. fast jag tycker att det ser ut som näckrosor :)

 
Ingen bild

emilie

31 januari 2009 11:41

haha! mmmm "näckrosor" sure sure;D snarare "hachrosor"!

 
Ingen bild

tove

31 januari 2009 17:48

jag är nog också lite för oskyldig för knark, tänkte också direkt på näckrosor, alltså inspirerat av ditt nya boende typ.. :) SKITSNYGG design, får fasen lust at härma dig lite. puss och kram från mig

 
Ingen bild

AMANdA, bloggens ägare

2 februari 2009 15:47

DO IT! det är bara att härma på :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AMANdA - 10 mars 2010 21:45

Jag har börjat öva min självdisciplin. Självdisciplin kan vara bra att ha om man till exempel ska plugga på högskola, då måste man plugga ibland och inte bara se på youtube-filmer, samma sak om man startar eget företag, då måste man jobba ibland och ...

Av AMANdA - 10 mars 2010 09:41


     Idag är det 10 månader sedan jag somnade på den här mannens säng och låg som en död fisk, omöjlig att få liv i, och mannen fick boka hotell åt oss i Alicante alldeles själv. Jag var trött för att vi hade varit ute och cyklat längs ängar och v...

Av AMANdA - 10 mars 2010 09:35

jag borde gå ut och gå eller ta en löptur i solen men jag har fastnat inne, för min sporify-playlist är så bra att jag inte vill gå härifrån! ...

Av AMANdA - 3 mars 2010 18:46

Idag har jag varit ledig så jag tog en stärkande promenad i solskenet. Snubblade på en liten kinesisk butik med namnet "Vegetarisk livs" i Nyfors (alias Eskilstunas Chinatown) och gick in. Jag var den enda kunden i den lilla butiken så expeditens ful...

Av AMANdA - 2 mars 2010 20:30


  

Ovido - Quiz & Flashcards