Direktlänk till inlägg 24 oktober 2008

RAPPORT FRÅN FALUN: det snurrar i min trafikskalle

Av AMANdA - 24 oktober 2008 08:31

nedräkning 88 minuter kvar körprov vägverket avsök, planera, genomför ut- & invändig säkerhetskontroll behåll lugn acceleration europaväg, motorväg, enskild väg ECOdriving motorbromsa polismans tecken, stoppljus, skyltar, regler övergångställen omkörning utfartsregeln, svängningsregeln, högerregeln, bussregeln cykelbanor fickparkering styrservo kylarvätska halt väglag asfalt U-sväng & saxvändning inbromsning dimljus parkeringsbroms motortrafikled djupinlärning, sannolikhetsinlärning, överinlärning mitt hjärta dunkar i 110 km/h påfart/avfart SNART!

 
 
Elias

Elias

24 oktober 2008 13:37

Du kommer fixa det där Amanda. Tror på dig! kram :)

http://wordstoliveby.webblogg.se

 
Louise

Louise

25 oktober 2008 11:56

Hur gick det!? Håller på att dö av nyfikenhet! Har följt din blogg ett tag nu och tycker den är himla underhållande :P Själv körde jag upp i Falun i förra tisdagen (alltså den 21:a), det var för övrigt mitt tredje försök.. Denna gång gick det vägen.. och jag hoppas det gjorde det för dig oxå! Hoppas du får en trevlig helg!

http://theoman.blogg.se

 
Ingen bild

AMANdA, bloggens ägare

27 oktober 2008 13:48

Hej Louise, vad kul att du gillar min blogg och GRATTIS, GRATTIS till körkortet! Förlåt att jag varit dålig på att uppdatera, jag har inte haft tillgång till dator och internet under helgen (och min mobiltelefon har inte sådana nymodigheter som internet heller för den delen...)
jag har mycket uppdateringar på gång, bla om hur uppkörningen gick.... det kommer ikväll, jag lovar! keep on reading :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AMANdA - 10 mars 2010 21:45

Jag har börjat öva min självdisciplin. Självdisciplin kan vara bra att ha om man till exempel ska plugga på högskola, då måste man plugga ibland och inte bara se på youtube-filmer, samma sak om man startar eget företag, då måste man jobba ibland och ...

Av AMANdA - 10 mars 2010 09:41


     Idag är det 10 månader sedan jag somnade på den här mannens säng och låg som en död fisk, omöjlig att få liv i, och mannen fick boka hotell åt oss i Alicante alldeles själv. Jag var trött för att vi hade varit ute och cyklat längs ängar och v...

Av AMANdA - 10 mars 2010 09:35

jag borde gå ut och gå eller ta en löptur i solen men jag har fastnat inne, för min sporify-playlist är så bra att jag inte vill gå härifrån! ...

Av AMANdA - 3 mars 2010 18:46

Idag har jag varit ledig så jag tog en stärkande promenad i solskenet. Snubblade på en liten kinesisk butik med namnet "Vegetarisk livs" i Nyfors (alias Eskilstunas Chinatown) och gick in. Jag var den enda kunden i den lilla butiken så expeditens ful...

Av AMANdA - 2 mars 2010 20:30


  

Ovido - Quiz & Flashcards